Известие

Collapse
No announcement yet.

Гаснене?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гаснене?

    Колеги появи ми се един много важен според мен техничесйи проблем... Става дума за Алфа Ромео 155- 1.7 Twin Spark. Вчера както си карах и колета ми загасна, по незнайни причини... Днес се случи същото нещо.Карам си и загасна.Може би няма връзка но искам да споделя и че при палене ми държи от 1500 до 1800 оборота ,като дори в най-студените дни през отиващата си зима не ми е държала повече от 1400(пак казвам може да няма връзка ,но да го споделя).Та въпросът ми е някой има ли идея от какво може да се получава това така странно поне за мен гаснене и какво и към кой да се обърна да търся
    94' Alfa Romeo 155 1.7 Twin Spark sigpic

  • #2
    Първоначално публикувано от J0rdan89 Покажи съобщение
    Колеги появи ми се един много важен според мен техничесйи проблем... Става дума за Алфа Ромео 155- 1.7 Twin Spark. Вчера както си карах и колета ми загасна, по незнайни причини... Днес се случи същото нещо.Карам си и загасна.Може би няма връзка но искам да споделя и че при палене ми държи от 1500 до 1800 оборота ,като дори в най-студените дни през отиващата си зима не ми е държала повече от 1400(пак казвам може да няма връзка ,но да го споделя).Та въпросът ми е някой има ли идея от какво може да се получава това така странно поне за мен гаснене и какво и към кой да се обърна да търся
    Ако потърсиш малко ще излязат теми по въпроса...
    Провери релетата и всичко електриджииско под дебитомера (клеми бушони...)
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #3
      И най- вече клемите на акумулатора.
      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
      Автогаз сервиз-
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

      Comment


      • #4
        Прегледай всички релета под дебитомера (бушоните също) виж в таблото с бушоните този за инжекциона дали е наред.Ако не е от всички тези места,очаквай бензиновата помпа да мре

        О и още нещо,твоята има ли авариен изключвател за помпата под таблото с бушоните?Ако има виж и нея.
        Last edited by митака-пловдив; d.m.y г., 20:51. Основание: допълвам


        Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
          Прегледай всички релета под дебитомера (бушоните също) виж в таблото с бушоните този за инжекциона дали е наред.Ако не е от всички тези места,очаквай бензиновата помпа да мре

          О и още нещо,твоята има ли авариен изключвател за помпата под таблото с бушоните?Ако има виж и нея.
          Какъв е тоя "авариен изключвател за помпата под таблото с бушоните" се питам аз!?!?Как изглежда това нещо!?
          Някои коли имат инерционен изключвател ама тои по спомен е под седалката маи...
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #6
            Помпата слава богу няма как да е ...надявам се де ... оръсих се 300 лева за BOSH тъй ,че ще прегледам бушоните ,а дебитомера къде се намира ?
            94' Alfa Romeo 155 1.7 Twin Spark sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от J0rdan89 Покажи съобщение
              Помпата слава богу няма как да е ...надявам се де ... оръсих се 300 лева за BOSH тъй ,че ще прегледам бушоните ,а дебитомера къде се намира ?
              Като отвориш капака и погледнеш....
              Дебитомера е захванат за капака на въздушния филтър а от другата му страна излиза един широк мъркуч които отива в дроселовата клапа...Въпросните релета и бушони които ти трябва да провериш се падат точно под дебитомера или иначе казано зад акумулатора...
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #8
                Много ти благодаря за наистина доброто обяснение.Утре ще погледна.

                ---------- Post added at 23:15 ---------- Previous post was at 23:14 ----------

                Искам да попитам още нещо току що ми хрумна.От свещите възможно ли е да е ?
                94' Alfa Romeo 155 1.7 Twin Spark sigpic

                Comment


                • #9
                  Значи за да ти гасне еи така.. Или в тоя момент и липсва високото напрежение (искрите по свещите) или нещо по горивоподаването...
                  Почваш с проверката на релета и бушони под дебитомера защото там са двете главни релета които захранват ЕЦУ-то и релето което захранва бензиновата помпа!!!
                  Може да имаш и проблем с датчика на коляновия вал... От него също може да гасне еи така...
                  Провери релетата и бушоните защото там е най-честия проблем за този дефект...
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #10
                    Ясно колега, ще погледна и ще пиша.
                    94' Alfa Romeo 155 1.7 Twin Spark sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Под моята седалка има само букса за индикацията за поставен колан аз изобщо нямам такъв бутон.Не му знам името,знам че на по-новите 155 ( а на колегата е 1.7 - демек от същите) има такова и седи от ляво на педала на съединителя ( между мокета и ламарината) По-подробно немоа го обясна


                      Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                      Comment


                      • #12
                        И аз подозирам чее датчик колянов вал. А за боротите съм почти сигурен че са високи заради засмукване на въздух ( и то доста) след дебитомера- моята правеше така преди и го знам от опит.
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                          И аз подозирам чее датчик колянов вал. А за боротите съм почти сигурен че са високи заради засмукване на въздух ( и то доста) след дебитомера- моята правеше така преди и го знам от опит.
                          Демек от къде го засмуква този въздух и каква е причината,защото не ми е ясно и какво трябва да се смени, ако не бушони както по -горе споменаха кколегите ?
                          94' Alfa Romeo 155 1.7 Twin Spark sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от J0rdan89 Покажи съобщение
                            Демек от къде го засмуква този въздух и каква е причината,защото не ми е ясно и какво трябва да се смени, ако не бушони както по -горе споменаха кколегите ?
                            Говорят за 2 отделни проблема. Единия ти е вероятно електрически - гасненето, а втория е вероятно цепнатини на въздуховода след дебитомер-а и преди дроселовата клапа и оттам имаш проблеми с мощността и обороти.


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
                              Под моята седалка има само букса за индикацията за поставен колан аз изобщо нямам такъв бутон.Не му знам името,знам че на по-новите 155 ( а на колегата е 1.7 - демек от същите) има такова и седи от ляво на педала на съединителя ( между мокета и ламарината) По-подробно немоа го обясна
                              Това е така наречения краш сензор на моята 1.7 е под седалката на шофьора никога не съм чувал за 155 на която е на друго място и от него също може да гасне
                              155 2.0 16v МY95 Sport

                              Comment

                              Working...
                              X